טיול במקסיקו כולל עלויות

סיכום טיול במקסיקו מקנקון ועד קנקון ״הדובדבן שבקצפת״

נחתנו בקנקון שדה תעופה סבבה עד ליציאה לקח לנו בסביבות ה-40 דקות. בדקו אותנו בכניסה מי ישמע נחתנו בארצות הברית. מהשדה לקחנו מונית ב-45 דולר למלון שלנו בפלאיה דה פייבס.

שהגענו לפלאיה, קנינו סים מחברת tel-cel יש לכם בחברה הזו קליטה ברוב האיזורים שם, לא יקר, סים + חבילה באיזור ה-60 שקל (החבילה מספיקה לשבועיים).

[toc]

‏‎פלאיה דל כרמן:

קניות, מסעדות, טיולים, אטרקציות, חיי לילה.
‏‎שדרה החמישית ״הטיילת״ תמצאו מלא חנויות מסעדות מסאזים משרדי אטרקציות אפשר להסתובב שם כמעט כל היום.
מפלאיה יצאנו לרוב הטיולים ואטרקציות אז אין צורך להשקיע במלון יקר יש הרבה מלונות טובים במחירים סבירים.

מפלאיה יצאנו לטיול יום לבאקלר

פשוט וואו המקום הכי יפה שתראו באיזור הקריבי אגם עם מים מתוקים בצבעים שונים של טורקיז פשוט גן עדן
בטיול היה לנו שייט עם מוזיקה ,ארוחות , אלכוהול היה מושלם מומלץ ממש!
‏‎יום אחד נסענו לקוזומל זו מעבורת של 40 דקות מפלאיה.
‏‎לא התמזל מזלי כל כך וירד המון גשם, אחרי בדיקה הבנתי שיש שם אטרקציות ימיות : דולפינים, אופנועי ים, סיורי סירות או שאפשר להשכיר רכב ולעשות סיבוב באי.

חופים במקסיקו:

• חוף ממיטס – רחוב 28 עם שדרה 1
  • פלאיה קאר – מימין למעבורת לקוזומל.

מסעדות לרוב אכלנו במסעדות הישראליות כי אנחנו שומרי כשרות אבל יצא לנו להגיע לעוד מסעדות עם מנות
צמחוניות שאנחנו ממליצים:

• ‏‎סושי רול מעל ה-H&M (יום שני עד רביעי יש 1+1 על הסושי)
  • איט איטלי איטלקית רחוב 8 עם ה-5
  • משה קובה בר רחוב 18 עם ה-15-20‏‎‏‎
  • ‏‎איט בר (ישראלי) רחוב 6-8 עם ה-10
  • אם אתם ישנים בדירה ורוצים לבשל או סתם לקנות כל דבר שאתם צריכים ממליצים להגיע לסופר wallmart ברחוב 8 עם שדרה 25 יש שם פשוט הכל וממש זול.
  • יש גם חנות oxxo שזה כמו מינימרקט כמעט בכל פינה.

‏ חיי לילה

כל ימי השבוע: מנדלה, לה וקיטה והקוקו בונגו.
סופשים: פלציו, זרו אונו וסנטינו
*יום שבת זה היום שהכי שווה לצאת בו, הכי מלא באנשים.

טולום והסנוטות

‏‎נסענו בקולקטיבו שזה כמו מונית שירות היינו סנוטות עדן ואזול כולם ממליצים עליהם ובאמת שווה להגיע לשם מהממם שם משם המשכנו לטולום לחוף פאריס החוף המפורסם של העץ העקום האמת לא משהו יש חופים ומקומות הרבה יפים חבל על הזמן שלכם.

הולבוש

יצאנו לטיול יום והיה מהנה ממש, רצועת חוף נדירה (יש מקומות עם ערסלים על המים מגניב ממש) בסיור עצרנו בכמה מקומות שבאחד מהם ראינו גם פלמינגו היה יפה ממש מומלץ.
הבנתי שהרבה עושים שם לילה אנחנו ויתרנו וקצת מתחרטים על זה מקום מיוחד ממש.

‏‎איסלה מוחרס

‏‎לקחנו את מלון ה״פריבילג אלושס ״ מלון מטורף נהנינו מכל רגע צמוד לחוף יש אפשרות לקחת שם הכל כלול אוכל ברמה מאוד גבוה.
‏‎באיסלה יש רצועת חוף חלומית ומדרחוב עם המון שווקים, אפשר להעביר שם יומיים שלושה קל.
‏‎הבית חבד באיסלה מדהים יש שם בחור בשם יוסי תפנו אליו הוא יעזור לכם בשמחה בכל מה שתצטרכו.

קנקון ״הדובדבן שבקצפת״

הלכנו אחרי העדר ולקחנו חדר בהיאט זיוה ווואלה יש סיבה למה כל הישראלים הולכים לשם. המלון הזה מציע את מה שאנחנו חולמים בלילות.
בריכות מכל כיוון שמשקיפות לחוף ים עם מים טורקיז, שפע של מסעדות בכל הסגנונות וכל הטעמים, בופה מדהים, חדר קינוחים משוגע, חוף פרטי אולי הכי יפה שיצא לנו לראות בטיול, חדרים עם נוף לאוקיינוס ורום סרוויס 24/7.
קוקו בונגו והמסיבות נמצאות פחות מקילומטר.
לא לוותר על הקוקו בונגו פשוט חוויה. גם הבית חבד נמצא במרחק של עשר דקות הליכה.

אפשר לסכם את היאט זיוה במילה אחת 🙌🏻חלום🙌🏻

Hyatt Ziva Cancun, Blvd. Kukulcan, Manzana 51 Lote 7, 77500 Cancún, Mexico

★★★★★

Features

• צ'ק-אין: 15:00 - 22:00
  • צ'ק-אאוט: 07:00 - 12:00
  • ביטול / תשלום-מוקדם: מדיניות הביטול והתשלום המוקדם משתנה לפי סוג מקום האירוח. אנא הזינו את תאריכי השהייה שלכם ובדקו את תנאי החדר אותו אתם מעוניינים להזמין.
  • ילדים ומיטות: ילדים מגיל 13 ומעלה נחשבים מבוגרים במקום האירוח הזה.
  • ללא מגבלת גיל: מקום האירוח הזה לא מציע מיטות נוספות.
  • חיות מחמד: אין מגבלת גיל בביצוע צ'ק-אין
  • כרטיסי האשראי המתקבלים במקום אירוח זה: לא ניתן להכניס חיות מחמד.

Description

אתר הנופש המהמם הייאט זיוה קנקון (Hyatt Ziva Cancun) שוכן מול החוף ברצועת פונטה קנקון (Punta Cancun) היפהפייה, ומוקף בים הקריבי בו תוכלו ליהנות מחוף חול...