לפני שמגיעים למקסיקו עוצרים בניו יורק

העיר ניו יורק היא אוצר של מוזיאונים ואטרקציות, אם יש לכם מספר ימים לפני הטיסה למקסיקו או שאתם בקונקשן אספנו לכם מספר מקומות לטיול בניו יורק אשר מתאים עם ילדים.

המלצות לאטרקציות עם ילדים בניו יורק

אחד הדברים המאתגרים בטיול משפחתי זה לתכנן מסלול ולבחור את כל האטרקציות המתאימות לכל המשפחה.

אם אתם חובבי מוזאונים

המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע (American Museum of Natural History):

המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע הוא מוזיאון נוסד בשנת 1869. הוא ממוקם בעיר ניו יורק. יש בו למעלה מ-40,000 דגימות ותערוכות רבות.

בשנת 1869, המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע נוסד על ידי קבוצת מדענים ופילנתרופים שרצו ליצור מוזיאון שיוקדש לחקר תולדות הטבע והמדע. המוזיאון פתח את שעריו בשנת 1872, עם בניין אחד בלבד שהיה מורכב מקצת יותר מ-1,000 רגל מרובע. בבניין הזה היו חדרים המוקדשים לגיאולוגיה, פליאונטולוגיה וביולוגיה. בשנים שלאחר מכן נוספו בניינים נוספים על המבנה המקורי הזה כדי להכיל את כל המוצגים החדשים שנוצרו עבור מבקרי המוזיאון. כיום ישנם יותר מ-40 מבנים בקמפוס של המוזיאון המשתרעים על פניהם

אתר: www.amnh.org

כתובת: 200 Central Park West, New York, NY 10024, ארצות הברית

מוזיאון לאומנות מודרנית מומה (Museum of Modern Art) מנהטן

המוזיאון לאמנות מודרנית במנהטן הוא אחד המוזיאונים המפורסמים בעולם. היא נוסדה בשנת 1929 על ידי אבי אולדריץ רוקפלר, אספן אמנות אמריקאי.

המוזיאון ממוקם ברחוב 53 בין השדרה החמישית והשישית במידטאון מנהטן. הוא פתוח מאז 1929 ומכיל כיום למעלה מ-2,000 יצירות אמנות מודרנית. האוסף הקבוע של המוזיאון כולל ציורים, פסלים, רישומים, הדפסים, צילומים, סרטים וסרטונים של יותר מ-1,000 אמנים מרחבי העולם.

כתובת: 11 W 53rd St, New York, NY 10019, ארצות הברית

אתר: www.moma.org

מוזיאון המטרופוליטן לאמנות (The Metropolitan Museum of Art)

מוזיאון המטרופוליטן לאמנות הוא מוזיאון לאמנות בעיר ניו יורק, ואחד המוזיאונים הגדולים בעולם. המוזיאון נוסד בשנת 1870 על ידי קבוצה של אזרחים אמריקאים ובהם ג'ון טיילור ג'ונסטון, שכיהן כנשיא הראשון. הוא נפתח ב-7 באוקטובר 1872 בשדרה החמישית עם אוסף שכלל יצירות של אמנים כמו רפאל ורמברנדט.

אם אתם חוביבי כוכבים – המקום הזה בשבילכם

פלנטריום היידן (The Hayden Planetarium)

פלנטריום היידן ניו יורק הוא המקום המושלם לקחת את הילדים שלך. זה חינוכי ומהנה. תערוכה ייחודית ואינטראקטיבית זו מציגה תמונות תלת מימדיות של מערכת השמש, קבוצות כוכבים וחקר החלל. הילדים ייהנו מהחוויה, במיוחד כאשר הם יכולים לגעת בכוכבי הלכת ולהשתמש בדמיון שלהם כדי לחקור את החלל החיצון.

כתובת: 200 Central Park West, New York, NY 10024, ארצות הברית

אתר: www.amnh.org/hayden-planetarium

גני חיות לילדים בניו יורק

גן החיות של ברונקס (Bronx Zoo) ניו יורק

מקום נהדר לבקר בו עם המשפחה שלך. גן החיות הזה ממוקם בברונקס, ניו יורק. הוא ביתם של למעלה מ-250 מיני בעלי חיים שונים. גן החיות של ברונקס הוא אחד מגני החיות הבודדים בארצות הברית שיש בו את כל ארבעת סוגי החתולים הגדולים בצפון אמריקה: פומות, יגוארים, אריות ונמרים.

אתר:bronxzoo.com

נקודות ציון חשבות שאסור לפספס

כמובן עוצרים לעשות סלפי ליד פסל החירות (Statue of Liberty)

פסל החירות בניו יורק, נמצא על אי ליד נהר ההדסון. הוא תוכנן על ידי פרדריק אוגוסט ברתולדי והוא נבנה על ידי גוסטב אייפל. הוא הושלם בשנת 1886. הפסל קרוב לאליס איילנד, ששימש כמרכז הגירה במשך שנים רבות. איך להגיע לפסל זה קצת מסובך. למשל, אם אתם הולכים לראות את פסל החירות ממנהטן, עליכם לעלות על מעבורת שתיקח אתכם לאי החירות.

לא לשכוח להגיע לטיים סקוור (Times Square NYC)

טיימס סקוור ניו יורק

יעד תיירותי פופולרי בעולם וכנראה המקום המפורסם ביותר בניו יורק. תוכלו ליהנות מפעילויות מגוונות באזור, הכל מתאטרונים, מסעדות וחנויות.

מטיים סקוור מומלץ לעשות סיורים ולהגיע לציוני דרך היסטוריים כגון:

  • פסל החירות
  • בניין האומות המאוחדות
  • סנטרל פארק
  • טיימס סקוו
  • מרכז רוקפלר
  • תחנת גרנד סנטרל (Grand Central Station)

לסיכום

טיול כמשפחה יכול להציב אתגרים לוגיסטיים רבים. קשה למצוא מקומות לינה לכולם, לתאם את זמני הארוחות ולוודא שכולם יהיו מרוצים בכל עת. ניו יורק מציעה אטרקציות רבות למשפחות שתוכלו ליהנות.

תוכן עניינים